wtorek, 14 stycznia 2014

Maciej Frączyk - Zeznania Niekrytego Krytyka

Zeznania Niekrytego Krytyka - Maciej FrączykPrzeglądając jeden z blogów książkowych, trafiłam na bardzo pozytywną recenzję Zeznań Niekrytego Krytyka i niemal natychmiast pobrałam z internetu ebooka (ty piracie!). Przeczytałam go w jakieś dwie godziny. Zadziwiająco dobra pozycja.

Pewnie niektórzy z was znają Frączyka jako Niekrytego Krytyka (tak, właśnie, to ten od NAAALEŚNIKÓW). Co zatem taki gość jak on chciał przekazać w takiej
książce? Okazuje się, że bardzo wiele. Kilka ważnych rzeczy zrozumiałam i przemyślałam.

Jest to zbiór luźnych przemyśleń Niekrytego, pisanych w prostym i trafiającym do czytelnika języku. Maciek daje nam między innymi wskazówki, jak odnaleźć w życiu to, co potem, odpowiednio pielęgnowane, może zaowocować w wielki sukces. Nakierowuje nas na właściwą drogę i mówi co nieco o tych, którzy za wszelką cenę chcą nam dowalić.

Szczerze, to po książce spodziewałam się czegoś mniej ambitnego - jakichś suchych i głupich żartów, żadnego przesłania, tylko niewiele znaczące słowa. Muszę przeprosić za to i autora i jego dzieło, bo jestem bardzo mile zaskoczona. Maciek miał świetny pomysł z interaktywną książką - wystarczy zeskanować kod i automatycznie zostajemy przeniesieni, na przykład, na YouTube, do teledysku, o którym właśnie pisał. Nie można też zapomnieć o świetnej grafice, w jaką została przybrana książka. Wydanie bardzo udane, w całości znalazłam tylko dwie małe literówki.


Ocena: 10/10
Dziękuję Maćkowi za to, że napisał tak dobrą książkę. Szczególnie może ona się przydać nastolatkom, którzy nie wiedzą jeszcze, co chcą robić w życiu i jak się do tego zabrać. Duża dawka humoru, szczególnie udany rozdział o poznawaniu siebie - można z niego wiele wynieść. No i bardzo pozytywna cześć pt.: Aaaaaaa!, podczas której uśmiech nie znikał z mojej twarzy ani na chwilę.

8 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce, ale nigdy się nią nie zainteresowałam, bo nie znam Niekrytego Krytyka. Myślałam, że to nie dla mnie, ale zaintrygowałaś mnie. Skoro i tak szybko się czyta, to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, może Tobie również się spodoba :)

      Usuń
  2. Z chęcią bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest u mnie na półce i czeka :D Po tej recenzji mam jeszcze większą ochotę na nią :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam-pożyczona od koleżanki. Bardzo mi sie podobała.
    Zapraszam do siebie na nową notke :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...