sobota, 4 stycznia 2014

Katarzyna Gurbacka - Alchemia Odchudzania



Nadszedł czas, w którym powiedziałam sobie: "Dosyć tego!" i zaczęłam interesować się tematyką zdrowego trybu życia, co z resztą zostało mi do tej pory. Gdzieś w internecie trafiłam na poradnik Katarzyny Gurbackiej pt. "Alchemia Odchudzania". Cena była dość kusząca, więc zrobiłam przelew i po chwili miałam już ebooki na swoim komputerze (w gratisie dostałam jeszcze sześciotygodniowy jadłospis i 20 przepisów, które mają pomóc spalać tłuszcz). Przeczytałam je w jeden wieczór.

Książka składa się z trzech części: 1. Alchemia Odchudzania 2. Trzy kroki do szczupłej figury 3. Zaczynamy odchudzanie. W pierwszej dowiadujemy się co to jest metabolizm, jak go przyśpieszać etc, jak pokonać efekt jojo, coś o tuczącym jedzeniu i toksynach. Druga jest podzielona na trzy kroki: pierwszy ma nas przestrzec przed tym, co tuczy, drugi uczy o ochronie przed jojo, a trzeci opowiada o jedzeniu, które przyśpiesza odchudzanie. Ostatnia, trzecia część to podsumowanie i motywacja. 

Książka bardzo mi pomogła rozpocząć nowe życie, poznałam mnóstwo ciekawych rzeczy i chudłam zdrowo. Dowiedziałam się, ile kalorii powinnam jeść dziennie tak, aby bezpiecznie chudnąć, ile wody pić i jak powinien być skomponowany mój dzienny jadłospis. 

Muszę jednak zaznaczyć, że czytałam ją, kiedy praktycznie w ogólnie nie byłam w temacie diet, więc prawie wszystko, co było w niej zawarte, było dla mnie nowością, dlatego polecam głównie tym "zielonym".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...