wtorek, 17 czerwca 2014

Film: Niezgodna

We wstępie muszę zaznaczyć, że książki nie czytałam (chociaż przymierzałam się do niej).

Oglądnęłam go razem z koleżanką i właściwie gdyby nie ona, to chyba nigdy sama bym go nie obejrzała.

Trzeba powiedzieć, że film dosyć znacznie kojarzy mi się z Igrzyskami Śmierci. Podobny podział społeczeństwa, podobna polityka państwa...
Generalnie jako film, to wyszło bardzo dobrze. Beatrice, czyli Shailene Woodley (która z resztą według mnie jest bardzo ładną kobietą) zagrała całkiem nieźle.

Film oglądałam z zaciekawieniem i jeśli jeszcze go nie widzieliście, to zróbcie to. Tym bardziej, jeżeli czytaliście książkę. Nie porwał mnie on jednak na tyle, żebym chciała zaglądnąć do powieści.  Dajcie znać, czy bardzo różni się ona od ekranizacji.

Ocena: 7/10

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...